FAQ

Find svar på de mest stillede spørgsmål her

Hvorfor skal vi bruge MinEjendom?

MinEjendom henvender sig til alle der bor i andelsbolig og ejerlejlighed. Om du er beboer eller i bestyrelsen, så vil der være fordele ved at bruge MinEjendom.

Kommunikér blandt andet på tværs af ejendommen med vores digitale opslagstavle – slut med overse vigtige beskeder! Det kan f.eks. være hvis der bliver lukket for det varme vand, påmindelse om en generalforsamling, eller hvis du skal holde fødselsdag og gerne vil være lidt ekstra støjende i den store anledning.

Hvis du sidder i bestyrelsen, er der endnu flere fordele. I webappen kan I let organisere alle jeres vigtigste dokumenter, oprette jeres venteliste og få overblik over vedligeholdet. Og har I brug for assistancen, står MinEjendom klar med professionel rådgivning, når de store beslutninger skal tages.

Og nå ja, fik vi sagt, at det er gratis?

Hvad koster det?

Det helt gratis at bruge MinEjendom fra både vores telefon app og bestyrelsens webapp.

Find appen i App Store (iOS) og Google Play (Android).

Hvordan kan MinEjendom være gratis at bruge?

MinEjendom er som udgangspunkt en 100% gratis løsning.

Ved siden af den gratis platform er der mulighed for tilkøb af ydelser efter behov – bland andet kan man købe en vedligeholdelsesplan via MinEjendom.

Vi arbejder på udviklingen af et Plus medlemskab med rabatordning og flere fordele. Dette kommer i slutningen af 2020.

Jeg kan ikke finde min lejlighed, hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan finde din lejlighed i MinEjendom. Den vi hyppigst oplever, er, at man har skrevet sit postnummer forkert ved et uheld. Eller at man får klikket sig lidt for hurtigt gennem lejlighedssøgningen, mens at ens netværkforbindelse i et kort øjeblik var dårlig.

Så prøv eventuelt at give det et forsøg mere, hvor du tager dig god tid til at læse alle instruktionerne.

… Hjalp det ikke?

Så kontakt os på info@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000. Så skal vi nok løse det for dig.

Kan man være flere brugere på den samme lejlighed?

Sagtens! Det kræver blot, at personen der oprettede sig på lejligheden først, godkender din anmodning om at blive tilkoblet jeres fælles lejlighed.

Lejlighedens første beboer modtager en notifikation i appen, så snart du sender din anmodning.

Der er allerede en der har oprettet sig på min adresse, hvad gør jeg?

Måske har din samlever eller sambo allerede oprettet sig på din adresse. Og det er slet intet problem. Du ansøger bare om tilkobling, og så skal
vedkommende blot godkende dig via appen.

Det kan også være, at personen der boede der før dig stadigvæk er tilknyttet
lejligheden, og at du derfor ikke kan få adgang. I så fald bedes du kontakte et bestyrelsesmedlem på din ejendom.

… Og ellers så skal vi nok løse det for dig.

Har du brug for hjælp, så kontakt MinEjendom på info@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000.

Vi hjælper gerne 🙂

Hvordan får jeg hele ejendommen med?

Vi har gjort det nemt at informere hele ejendommen, på bedste vis, med vores gratis starterpakke. Den indeholder doorhangers til alle beboere og en kort introduktion til bestyrelsen.

Bestil din gratis starterpakke her

Du kan også sende et tip via sms, mail mm. direkte fra appen.

Hvordan får jeg min forenings dokumenter i MinEjendom?

Er du bestyrelsesmedlem, så har du udover mobilappen også adgang til vores bestyrelses webapp. Her får du et bedre overblik, og har blandt andet mulighed for at tilføje dokumenter og kontaktpersoner.

Log ind på webappen her

Hvor lang tid tager det at få lavet en vedligeholdelsesplan bestilt gennem MinEjendom?

Fra I bestiller et gratis og uforpligtende tilbud på en vedligeholdelsesplan, kan der gå op til 3 hverdage, før I modtager tilbuddet.

Accepterer I tilbuddet, vil vi prøve at planlægge en byggeteknisk gennemgang på jeres ejendom inden for 14 dage.

Efter endt gennemgang vil der gå ca. tre uger, før I modtager vedligeholdelsesplanen. I MinEjendom vil I fremadrettet altid kunne tilgå vedligeholdelsesplanen og få hjælp til at komme videre med jeres bygge- og renoveringsopgaver, hvis I ønsker det. Vores professionelle rådgivere er altid kun få klik væk.

Vedligeholdelsesplanerne udføres af vores samarbejdspartner, SCHØDT A/S, der er Danmarks førende leverandør af vedligeholdelsesplaner.

Kan vi selv lave en vedligeholdelsesplan i MinEjendom?

Ønsker I selv at udarbejde jeres vedligeholdelsesplan, vil det kræve en del byggeteknisk viden. I skal da tilkøbe adgang til MinEjendom Pro, som er vores professionelle vedligeholdelsesprogram.

Læs mere om MinEjendom Pro

Kontakt os gerne på info@minejendom.dk eller telefon 2799 9000, hvis du ønsker at høre mere.

Vi har allerede en vedligeholdelsesplan – kan vi få den i MinEjendom?

Ja. Du kan lave en gratis og uforpligtende anmodning via menupunktet Vedligehold, når du er logget ind på webappen på computer.

Mere info vil følge derefter.

Opret din gratis bruger

Opret din bruger og jeres ejendom helt gratis, og kom i gang med jeres ejendoms digitale fremtid, allerede i dag

Opret bruger

Er MinEjendom noget for din boligforening?

Vi tager glædeligt en helt uforpligtende snak med dig og besvarer alle eventuelle spørgsmål.

info@minejendom.dk / tlf. 2799 9000