FAQ

Find svar på de mest stillede spørgsmål her

Kan vi selv lave en vedligeholdelsesplan i MinEjendom?

Ønsker I selv at udarbejde jeres vedligeholdelsesplan, vil det kræve en del byggeteknisk viden. I skal da tilkøbe adgang til MinEjendom PRO, som er vores professionelle vedligeholdelsesprogram.

Kontakt os gerne på info@minejendom.dk eller telefon 2799 9000, hvis du ønsker at høre mere.

Hvordan kan MinEjendom være gratis at bruge?

MinEjendom er som udgangspunkt et freemium produkt.

Der er derudover mulighed for tilkøb af ydelser efter behov – bland andet kan man købe en vedligeholdelsesplan via MinEjendom. Eller oprette sin ejendoms venteliste, som integrerer med Flat’r.

Vi arbejder også på udviklingen af en premium version med flere muligheder. Denne kommer forventeligt i løbet af 2020.

Vi har allerede en vedligeholdelsesplan – kan vi få den i MinEjendom?

Ja. Du kan lave en gratis og uforpligtende anmodning via menupunktet Vedligehold, når du er logget ind på webappen på computer.

Mere info vil følge derefter.

Hvor lang tid tager det at få lavet en vedligeholdelsesplan bestilt gennem MinEjendom?

Fra I bestiller et gratis og uforpligtende tilbud på en vedligeholdelsesplan, kan der gå op til 3 hverdage, før I modtager tilbuddet.

Accepterer I tilbuddet, vil vi prøve at planlægge en byggeteknisk gennemgang på jeres ejendom inden for 14 dage.

Efter endt gennemgang vil der gå ca. tre uger, før I modtager vedligeholdelsesplanen. I MinEjendom vil I fremadrettet altid kunne tilgå vedligeholdelsesplanen og få hjælp til at komme videre med jeres bygge- og renoveringsopgaver, hvis I ønsker det. Vores professionelle rådgivere er altid kun få klik væk.

Jeg kan ikke finde min lejlighed, hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan finde din lejlighed i MinEjendom, når du prøver at oprette dig. Den vi hyppigst oplever, er, at man har skrevet sit postnummer forkert ved et uheld. Eller at man får klikket sig lidt for hurtigt gennem lejlighedssøgningen, mens at ens netværkforbindelse i et kort øjeblik var dårlig.

Så prøv eventuelt at give det et forsøg mere, hvor du skynder dig langsomt.

… Hjalp det ikke?

Kontakt da MinEjendom på kundeservice@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000. Så skal vi nok løse det for dig.

Hvordan får jeg hele ejendommen med?

Du kan sende dine naboer et direkte link til at oprette sig på MinEjendom, når du er logget ind.

Husk at få minimum ét bestyrelsesmedlem til at oprette sig på jeres ejendom – ellers fungerer det ikke 🙂

Hvordan får jeg min forenings dokumenter i MinEjendom?

Er du bestyrelsesmedlem, så har du udover mobilappen også adgang til vores webapp. Her får du et bedre overblik, og har blandt andet mulighed for at tilføje dokumenter og kontaktpersoner.

Hvad koster det?

MinEjendom appen er gratis at downloade, og den er ligeledes gratis at bruge. Du kan finde den i App Store (iOS) og Google Play (Android).

Hvorfor skal jeg bruge MinEjendom?

MinEjendom henvender sig til alle der bor i andels- og ejerbolig. Om du er beboer eller i bestyrelsen, så vil der være fordele ved at bruge MinEjendom.

Kommunikér på tværs af ejendommen med en digital opslagstavle – slut med overse vigtige beskeder! Det kan f.eks. være hvis der bliver lukket for det varme vand, påmindelse om en generalforsamling eller hvis du skal holde fødselsdag og gerne vil være lidt ekstra støjende i den store anledning.

Du får også mulighed for nemt at anmelde en skade på din lejlighed eller jeres ejendom samt en telefonbog med ejendommens kontaktpersoner. Så ved du altid hvor du skal ringe hen, når uheldet er ude.

Hvis du sidder i bestyrelsen er der endnu flere fordele for jer. MinEjendom hjælper jer med at få overblik over jeres renovering- og vedligeholdelsesopgaver samt står klar med professionel rådgivning, når de store beslutninger skal tages.

Og nå ja, det er gratis 

Der er allerede en der har oprettet sig på min adresse, hvad gør jeg?

Måske har din samlever eller sambo allerede oprettet sig på din adresse. Og det er slet intet problem. Du ansøger bare om tilkobling, og så skal
vedkommende blot godkende dig via appen.

Det kan også være, at personen der boede der før dig stadigvæk er tilknyttet
lejligheden, og at du derfor ikke kan få adgang. I så fald bedes du kontakte et bestyrelsesmedlem på din ejendom.

… Og ellers så skal vi nok løse det for dig.

Har du brug for hjælp, så kontakt MinEjendom på kundeservice@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000.

Vi hjælper gerne 🙂

Kan man være flere brugere på den samme lejlighed?

Sagtens! Det kræver blot, at personen der oprettede sig på lejligheden først godkender din anmodning i appen.

Opret din gratis bruger

Opret din bruger og jeres ejendom helt gratis, og kom i gang med jeres ejendoms digitale fremtid, allerede i dag

Opret bruger