FAQ

I vores FAQ finder du svar på de oftest stillede spørgsmål. Har du et spørgsmål, som du ikke kan finde svaret på, så er du velkommen til at kontakte os direkte på info@minejendom.dk eller telefon 2799 9000.

Hvorfor bruge MinEjendom?

MinEjendom henvender sig til alle, der bor i andelsbolig, ejerlejlighed eller udlejningsejendom. Om du er beboer eller i bestyrelsen, så vil der være fordele ved at bruge MinEjendom.

 

Kommunikér blandt andet på tværs af ejendommen via opslagstavlen – slut med overse vigtige beskeder! Det kan f.eks. være, hvis der bliver lukket for det varme vand, en påmindelse om den kommende generalforsamling, eller hvis du skal holde fødselsdag og forventer at være lidt ekstra støjende i den anledning.

 

Hvis du sidder i bestyrelsen, er der endnu flere fordele. I kan let organisere alle jeres vigtigste dokumenter, oprette ventelister og styre vedligeholdet på af jeres ejendom.

 

Og nå ja, fik vi sagt, at MinEjendom findes i en gratis version, og at man får 90 dages gratis prøveperiode på MinEjendom Plus?

Hvordan kan MinEjendom være gratis at bruge?

MinEjendom findes både som Free og Plus.

 

Man kan sagtens bruge gratis-versionen for evigt, hvis man ikke ønsker den betalte løsning. Vi håber dog, at I finder de ekstra features så værdiskabende, at I gerne vil opgradere på et tidspunkt. Start evt. med 90 dages gratis prøveperiode på Plus og se, hvad I får med ekstra 😊

Jeg kan ikke finde min lejlighed, hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan finde din lejlighed i MinEjendom. Den vi hyppigst oplever, er, at man har skrevet sit postnummer forkert ved et uheld. Eller at man får klikket sig lidt for hurtigt gennem lejlighedssøgningen, mens at ens netværksforbindelse i et kort øjeblik er dårlig.

 

Prøv at give det et forsøg mere, hvor du tager dig god tid.

 

… Hjalp det ikke?

 

Så kontakt os på info@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000. Så skal vi nok løse det for dig.

Kan man være flere brugere på samme lejlighed?

Sagtens! Det kræver blot, at personen der oprettede sig på lejligheden først, godkender din anmodning om at blive tilkoblet jeres fælles lejlighed.

 

Lejlighedens første beboer modtager en notifikation i appen, så snart du sender din anmodning.

Der er allerede en bruger, som optager min lejlighed - hvad gør jeg?

Måske har din samlever eller sambo allerede oprettet sig på din adresse. Og det er slet intet problem. Du ansøger bare om tilkobling, og så kan
vedkommende godkende dig via appen.

 

Det kan også være, at personen der boede der før dig stadigvæk er tilknyttet
lejligheden, og at du derfor ikke kan få adgang. I så fald bedes du kontakte et bestyrelsesmedlem på din ejendom.

 

… Og ellers så skal vi nok løse det for dig.

 

Har du brug for hjælp, så kontakt MinEjendom på info@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000.

 

Vi hjælper gerne 🙂

Vi bruger Facebook, giver det så mening at bruge MinEjendom?

Hvis I gerne vil holde fast i at bruge Facebook til opslag, giver det stadig mening at bruge MinEjendom. MinEjendom er nemlig mere end blot en opslagstavle. I kan blandt andet bruge MinEjendom til at opbevare og dele jeres boligforenings vigtigste dokumenter til beboere og bestyrelsesmedlemmer, styre ejendommens vedligehold og meget mere.

 

Vi vil naturligvis anbefale, at I også bruger MinEjendom til de daglige beskeder og opslag i stedet for Facebook. Opslagstavle-funktionen er lavet med udgangspunkt i det, man på mange måde kender fra Facebook, LinkedIn og opslag i lukkede grupper. Der er notifikationer til, så beboere får besked, så snart der bliver lavet et nyt opslag eller en kommentar. Man kan selv vælge, om man vil modtage sine notifikationer på telefonen eller i sin private mailindbakke. Opslagstavlen er meget brugervenlig og ligetil for alle.

Vi har allerede ProBo igennem vores administrator, giver det så mening at anvende MinEjendom?

Det korte svar er JA.

 

I kan sagtens bruge MinEjendom, selvom I har Probo, og det giver faktisk stadig mening.

 

Forskellen på MinEjendom og Probo er, at Probo er et system, som jeres administrator kommer med, hvor I kan kommunikere med administrator. MinEjendom er en kommunikationsplatform til bestyrelse og beboere, som er let anvendeligt både på computer og mobilapp. Tanken med MinEjendom er at gøre det meget brugervenligt, så det er let at påminde beboere om begivenheder og informationer. I en travl hverdag betyder brugervenligheden alt, og det skal være let at bruge – det er MinEjendom.

 

Ønsker I, at jeres administrator også skal have adgang, sørger vi også gerne for det. Bed dem blot om at kontakte os – så hjælper vi dem på 😊

Hvordan håndterer MinEjendom GDPR og datasikkerhed?

MinEjendom har godt styr på datasikkerhed, korrekt håndtering af personfølsomme data, GDPR og server back-up. Vi har betalt advokattimerne for, at det juridiske er sat op korrekt i forhold til håndtering og opbevaring af data. Jeres data er derudover i sikkerhed, da vi både laver lokale back-ups, såvel som back-ups på eksterne servere dagligt.

 

Ønsker du at høre mere om vores GDPR- og datahåndtering, er du velkommen til at kontakte os.

Hvordan får jeg de øvrige beboere på MinEjendom?

Vi har gjort det nemt at informere hele ejendommen via appen, hvor du kan invitere beboere fra appen, der sender en mail til dem med information om, hvordan de let og gratis opretter sig korrekt.

 

Du kan også med fordel bestille vores gratis starterpakke. Den indeholder doorhangers til alle beboere og en kort introduktion til bestyrelsen.

 

Bestil din gratis starterpakke her

Hvordan eksporterer jeg dokumenter fra Google Drive til MinEjendom?

Vi har lavet en kort guide til, hvordan du kan eksportere alle dokumenter fra dit Google Drive, så de nemt kan blive uploadet i MinEjendom.

 

  1. Gå til takeout.google.com og log ind med din Google konto
  2. Sørg for at “Drev” er markeret i listen over data, som skal eksporteres
  3. Scroll ned til bunden og tryk på “Næste”
  4. Tryk på “Opret eksport”
  5. Afvent at den opretter et download link til en .zip-fil, hvor alle dokumenter i dit Google Drev vil være samlet
  6. Du er nu klar til at uploade filerne til MinEjendom

Hvor lang tid tager det at få en vedligeholdelsesplan i MinEjendom?

Fra I bestiller et gratis og uforpligtende tilbud på en vedligeholdelsesplan, kan der gå op til tre hverdage, før I modtager tilbuddet.

 

Accepterer I tilbuddet, vil vi prøve at planlægge en byggeteknisk gennemgang på jeres ejendom inden for 14 dage.

 

Efter endt gennemgang vil der gå ca. tre uger, før I modtager vedligeholdelsesplanen. I MinEjendom vil I fremadrettet kunne tilgå vedligeholdelsesplanen. Her kan bestyrelsen under menupunkt Vedligehold blandt andet markere opgaver som udført med upload af faktura, noter og billeder. Man kan flytte rundt på opgaverne. Og man kan se vedligeholdeseshistorik.

 

Vedligeholdelsesplanerne udføres af vores samarbejdspartner, SCHØDT A/S, der er Danmarks førende leverandør af vedligeholdelsesplaner.

Kan vi lave vores egen vedligeholdelsesplan?

Ønsker I selv at udarbejde jeres vedligeholdelsesplan, vil det kræve en del byggeteknisk viden. I skal da tilkøbe adgang til MinEjendom Pro, som er vores professionelle vedligeholdelsesprogram.

 

Læs mere om MinEjendom Pro

 

Kontakt os gerne på info@minejendom.dk eller telefon 2799 9000, hvis du ønsker at høre mere.

Vi har allerede en vedligeholdelsesplan, kan den oprettes i MinEjendom?

Ja. Vi vil skulle oprette den for jer manuelt, hvilket er en skrivebordsopgave, der tager lidt tid.

 

Kontakt os gerne på info@minejendom.dk eller telefon 2799 9000 og få et tilbud på at få den oprettet.

Er MinEjendom noget for din ejendom?

Book en gratis præsentation eller kontakt os direkte på tlf. 2799 9000 eller info@minejendom.dk. Vi glæder os til at snakke med dig.

Få en gratis præsentation