FAQ

Vi har lavet en liste med svar på de mest stillede spørgsmål vedrørende MinEjendom :)

Hvad koster det?

MinEjendom appen er gratis at downloade, og den er ligeledes gratis at bruge. Du kan finde den i App Store (iOS) og Google Play (Android).

Hvorfor skal jeg bruge MinEjendom appen?

MinEjendom henvender sig til alle der bor i andels- og ejerbolig. Om du er beboer eller i bestyrelsen, så vil der være fordele ved at bruge MinEjendom.

Kommunikér på tværs af ejendommen med en digital opslagstavle – slut med overse vigtige beskeder! Det kan f.eks. være hvis der bliver lukket for det varme vand, påmindelse om en generalforsamling eller hvis du skal holde fødselsdag og gerne vil være lidt ekstra støjende i den store anledning.

Du får også mulighed for nemt at anmelde en skade på din lejlighed eller jeres ejendom samt en telefonbog med ejendommens kontaktpersoner. Så ved du altid hvor du skal ringe hen, når uheldet er ude.

Hvis du sidder i bestyrelsen er der endnu flere fordele for jer. MinEjendom hjælper jer med at få overblik over jeres renovering- og vedligeholdelsesopgaver samt står klar med professionel rådgivning, når de store beslutninger skal tages.

Og nå ja, det er gratis 🙂

 

Hvordan får jeg hele ejendommen med?

Download vores gratis print-selv plakat her og hæng den på opgangens opslagstavle. På den måde giver du nemt din bestyrelse og alle opgangens beboere nys om appen uden behov for hverken email eller telefonnumre.

Du kan også lave et direkte tip via SMS eller email gennem appens “Send et tip”-funktion.

Jeg kan ikke finde min lejlighed, hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan finde din lejlighed i MinEjendom appen, når du prøver at oprette dig.

Den vi hyppigst oplever er, at man har skrevet sit postnummer forkert ved et uheld. Eller at man får klikket sig lidt for hurtigt gennem lejlighedsopslaget, mens at ens netværkforbindelse måske i et kort øjeblik var dårlig.

Så prøv eventuelt at give det et forsøg mere, hvor du skynder dig langsomt.

… Hjalp det ikke?

Kontakt da MinEjendom på kundeservice@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000.

Så skal vi nok løse det for dig 🙂

Der er allerede en der har oprettet sig på min adresse, hvad gør jeg?

Måske har din samlever eller sambo allerede oprettet sig på din adresse. Og det er slet intet problem. Nu skal du bare ansøge om tilkobling, og så skal vedkommende blot godkende dig via appen.

Det kan også være, at personen der boede der før dig stadigvæk er tilknyttet lejligheden, og at du derfor ikke kan få adgang. I så fald bedes du kontakte os – så skal vi nok løse det!

Har du brug for hjælp til at få oprettet dig på din adresse og tilkoble din lejlighed, så kontakt MinEjendom på kundeservice@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000.

Vi hjælper dig glædeligt videre 🙂

Hvor lang tid tager det at få lavet en vedligeholdelsesplan af MinEjendom?

Fra I bestiller et gratis og uforpligtende tilbud på en vedligeholdelsesplan, kan der gå op til 3 hverdage, før I modtager tilbuddet.

Accepterer I tilbuddet, vil vi prøve at planlægge en gennemgang på jeres ejendom inden for 14 dage.

Efter endt gennemgang vil der gå 2-3 uger, før I modtager jeres vedligeholdelsesplan på mail (PDF format). Vedligeholdelsesplanen vil samme dag være tilgængelig i MinEjendom appen. Her vil I fremadrettet blive prikket på skulderen, så snart I bør gøre noget, og vores professionelle rådgivere er altid kun få klik væk.

 

Hvor lang tid tager det at få vores eksisterende vedligeholdelsesplan ind i MinEjendom appen?

Der vil gå op til 10 hverdage fra vi har modtaget jeres eksisterende vedligeholdelsesplan til at I kan se den i appen.

Hvad koster det at få MinEjendom til at oprette vores eksisterende vedligeholdelsesplan i MinEjendom appen?

Prisen for at få jeres eksisterende vedligeholdelsesplan oprettet i MinEjendom afhænger af flere ting, bl.a. kvaliteten af planen og størrelsen på jeres ejendom.

Kontakt MinEjendom direkte på kundeservice@minejendom.dk og få et gratis og uforpligtende tilbud med en fast pris.

Eller endnu nemmere – bare klik på Vedligehold i appen og få dit tilbud der.

Hvordan kan det være at MinEjendom er gratis at bruge?

MinEjendom er lavet som et freemium produkt, hvor alt er gratis. Men vi lever af at byggerådgive og lave vedligeholdelsesplaner, hvilket man blandt andet kan få via appen.

Kan vi selv lave vores vedligeholdelsesplan i MinEjendom?

Ønsker I selv at lave jeres vedligeholdelsesplan i MinEjendom, kræver det en del byggeteknisk viden og vores professionelle platform MinEjendom PRO.

Læs mere på pro.minejendom.dk

Kan man være mere end én tilkoblet pr. lejlighed?

Ja – det kræver blot, at personen der oprettede sig på lejligheden først godkender person nr. 2’s ansøgning via appen.

Er du i tvivl om, hvordan du skal gøre, er du mere end velkommen til at kontakte os på kundeservice@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000.

Hvordan får jeg min forenings dokumenter i MinEjendom appen?

Vi udvikler i øjeblikket med 200 km/t på en upload dokument-funktion, og vi forventer i den forbindelse at udgive MinEjendom web i BETA inden udgangen af februar 2019. Her vil man via sin computer nemt kunne uploade og sortere i sin ejendoms dokumentarkiv – ligesom man kender det fra Dropbox. Vi glæder os helt vildt til at vise jer det!

Indtil da foregår det “manuelt” ved at man sender de ønskede dokumenter til os, og så opretter vi dem for jer. Start med at sende en mail til info@minejendom.dk. Så tager vi den derfra.

Ja okay, vi ved godt, at det måske ikke er så sejt at skulle gøre det sådan. Men det fungerer for nu 😉

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Gå til support sektion

Det hele starter lige her

En af de bedste ting ved MinEjendom appen er, at den er helt gratis at bruge. Download appen på App Store eller Google Play og kom i gang med jeres ejendoms digitale fremtid allerede i dag!

Vi bruger cookies på denne side. Læs mere