FAQ
Find svar på de oftest stillede spørgsmål omkring MinEjendom.
Hvorfor bruge MinEjendom?
MinEjendom henvender sig til alle, der bor i andelsbolig, ejerlejlighed eller udlejningsejendom. Om du er beboer eller i bestyrelsen, så vil der være fordele ved at bruge MinEjendom.
Kommunikér blandt andet på tværs af ejendommen via opslagstavlen – slut med overse vigtige beskeder! Det kan f.eks. være, hvis der bliver lukket for det varme vand, en påmindelse om den kommende generalforsamling, eller hvis du skal holde fødselsdag og forventer at være lidt ekstra støjende i den anledning.
Hvis du sidder i bestyrelsen, er der endnu flere fordele. I kan let organisere alle jeres vigtigste dokumenter, oprette ventelister og styre vedligeholdet på af jeres ejendom.
Er MinEjendom gratis at bruge?
Pr. 1 december 2024 finder der ikke længere nogen gratis version af MinEjendom. De første 90 dage forbliver dog gratis og helt uforpligtende. Test systemet af og se om I ønsker at fortsætte 😊
Jeg kan ikke finde min lejlighed, hvad gør jeg?
Der kan være flere årsager til, at du ikke kan finde din lejlighed i MinEjendom. Den vi hyppigst oplever, er, at man har skrevet sit postnummer forkert ved et uheld. Eller at man får klikket sig lidt for hurtigt gennem lejlighedssøgningen, mens at ens netværksforbindelse i et kort øjeblik er dårlig.
Prøv at give det et forsøg mere, hvor du tager dig god tid.
… Hjalp det ikke?
Så kontakt os på info@minejendom.dk eller på telefon 2799 9000. Så skal vi nok løse det for dig.
Kan man være flere brugere på samme lejlighed?
Sagtens! Det kræver blot, at personen der oprettede sig på lejligheden først, godkender din anmodning om at blive tilkoblet jeres fælles lejlighed.
Lejlighedens første beboer modtager en notifikation i appen, så snart du sender din anmodning.
Vi bruger Facebook, giver det så mening at bruge MinEjendom?
Hvis I gerne vil holde fast i at bruge Facebook til opslag, giver det stadig mening at bruge MinEjendom. MinEjendom er nemlig mere end blot en opslagstavle. I kan blandt andet bruge MinEjendom til at opbevare og dele jeres boligforenings vigtigste dokumenter til beboere og bestyrelsesmedlemmer, styre ejendommens vedligehold og meget mere.
Vi vil naturligvis anbefale, at I også bruger MinEjendom til de daglige beskeder og opslag i stedet for Facebook. Opslagstavle-funktionen er lavet med udgangspunkt i det, man på mange måde kender fra Facebook, LinkedIn og opslag i lukkede grupper. Der er notifikationer til, så beboere får besked, så snart der bliver lavet et nyt opslag eller en kommentar. Man kan selv vælge, om man vil modtage sine notifikationer på telefonen eller i sin private mailindbakke. Opslagstavlen er meget brugervenlig og ligetil for alle.
Vi har allerede ProBo igennem vores administrator, giver det så mening at anvende MinEjendom?
Det korte svar er JA.
I kan sagtens bruge MinEjendom, selvom I har Probo, og det giver faktisk stadig mening.
Forskellen på MinEjendom og Probo er, at Probo er et system, som jeres administrator kommer med, hvor I kan kommunikere med administrator. MinEjendom er en kommunikationsplatform til bestyrelse og beboere, som er let anvendeligt både på computer og mobilapp. Tanken med MinEjendom er at gøre det meget brugervenligt, så det er let at påminde beboere om begivenheder og informationer. I en travl hverdag betyder brugervenligheden alt, og det skal være let at bruge – det er MinEjendom.
Ønsker I, at jeres administrator også skal have adgang, sørger vi også gerne for det. Bed dem blot om at kontakte os – så hjælper vi dem på 😊
Hvordan håndterer MinEjendom GDPR og datasikkerhed?
MinEjendom har godt styr på datasikkerhed, korrekt håndtering af personfølsomme data, GDPR og server back-up. Vi har betalt advokattimerne for, at det juridiske er sat op korrekt i forhold til håndtering og opbevaring af data. Jeres data er derudover i sikkerhed, da vi både laver lokale back-ups, såvel som back-ups på eksterne servere dagligt.
Ønsker du at høre mere om vores GDPR- og datahåndtering, er du velkommen til at kontakte os.
Hvordan får jeg de øvrige beboere på MinEjendom?
Vi har gjort det nemt at informere hele ejendommen direkte i platformen. Du kan enten invitere en beboer til en specifik lejlighed eller sende et tip ved blot at oplyse en emailadresse.
Hvordan eksporterer jeg dokumenter fra Google Drive til MinEjendom?
Vi har lavet en kort guide til, hvordan du kan eksportere alle dokumenter fra dit Google Drive, så de nemt kan blive uploadet i MinEjendom.
- Gå til takeout.google.com og log ind med din Google konto
- Sørg for at “Drev” er markeret i listen over data, som skal eksporteres
- Scroll ned til bunden og tryk på “Næste”
- Tryk på “Opret eksport”
- Afvent at den opretter et download link til en .zip-fil, hvor alle dokumenter i dit Google Drev vil være samlet
- Du er nu klar til at uploade filerne til MinEjendom