Funktioner
Kommunikation, dokumenter, vedligehold og meget mere. Få her et overblik over alle MinEjendoms funktioner.

Opslagstavle
Erstat opslagstavlen i opgangen, mails, breve og Facebook-grupper med automatiske notifikationer via beboerapp. Altid opdateret. Lige meget hvor du er.
- Notifikationer
- Kommentarer
- Vedhæft filer
- Synlighedspræferencer
Arkiv
Dokumentarkiv og beboermappe til alle ejendommens vigtige dokumenter, f.eks. generalforsamlingsreferater, byggesager og vedtægter.
- Opret mapper
- Upload alle slags filer
- Drag and drop funktion
- Synlighedspræferencer


Vedligehold
Få overblik, løbende opdatering og styring af ejendommens vedligeholdelsesplan.
- Opgavestyring
- Dokumentation for udførsel
- 10-års budget
- Vedligeholdelseshistorik
Begivenheder
Planlæg alle ejendommens aktiviteter og begivenheder, f.eks. fælles arbejdsdage eller den årlige generalforsamling.
- Automatiske påmindelser
- Tilmeldningsliste
- Synlighedspræferencer


Kontakter
Opret ejendommens faste kontaktpersoner så alle beboere hurtigt kan finde oplysninger på f.eks. den faste VVS’er eller vicevært.
- Opret kontakter
- Rolletyper
- Synlighedspræferencer
Beboerhåndtering
Overblik over lejligheder og beboere med mulighed for at styre rettigheder og roller.
- Lejlighedsoversigt
- Send invitationer
- Godkend/afvis anmodninger
- Noter og historik


Ventelister
Ventelistesystem til håndtering af alle slags ventelister og boligsalg.
- Automatisk kø-system
- Automatiske opkrævninger
- Salgsopslag
Er MinEjendom noget for din ejendom?
Indtast email eller telefon nr., så kontakter vi dig inden for 1-3 hverdage. Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på tlf. 2799 9000 og info@minejendom.dk
