Funktioner
Kommunikation, dokumenter, vedligehold og meget mere. Få her et overblik over alle MinEjendoms funktioner og hvordan de kan hjælpe dig med, at drive en ejendom til topkarakter.

Opslagstavle
Erstat opslagstavlen i opgangen, mails, breve og Facebook-grupper med automatiske notifikationer via beboerapp. Altid opdateret. Lige meget hvor du er.
- Notifikationer
- Kommentarer
- Vedhæft filer
- Synlighedspræferencer
Arkiv
Dokumentarkiv og beboermappe til alle ejendommens vigtige dokumenter, f.eks. generalforsamlingsreferater, byggesager og vedtægter.
- Opret mapper
- Upload alle slags filer
- Drag and drop funktion
- Synlighedspræferencer


Vedligehold
Få overblik, løbende opdatering og styring af ejendommens vedligeholdelsesplan.
- Opgavestyring
- Dokumentation for udførsel
- 10-års budget
- Vedligeholdelseshistorik
Begivenheder
Planlæg alle ejendommens aktiviteter og begivenheder, f.eks. fælles arbejdsdage eller den årlige generalforsamling.
- Automatiske påmindelser
- Tilmeldningsliste
- Synlighedspræferencer


Kontakter
Opret ejendommens faste kontaktpersoner så alle beboere hurtigt kan finde oplysninger på f.eks. den faste VVS’er eller vicevært.
- Opret kontakter
- Rolletyper
- Synlighedspræferencer
Beboerhåndtering
Overblik over lejligheder og beboere med mulighed for at styre rettigheder og roller.
- Lejlighedsoversigt
- Send invitationer
- Godkend/afvis anmodninger
- Noter, dokumenter og historik


Ventelister
Ventelistesystem til håndtering af alle slags ventelister og boligsalg.
- Automatisk kø-system
- Automatiske opkrævninger
- Salgsopslag
Er MinEjendom noget for din ejendom?
Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på telefon 2799 9000 og info@minejendom.dk. Vi glæder os til at snakke med dig.
