Funktioner

Kommunikation, dokumenter, vedligehold og meget mere.  Få her et overblik over alle MinEjendoms funktioner og hvordan de kan hjælpe dig med, at drive en ejendom til topkarakter.

Opslagstavle

Erstat opslagstavlen i opgangen, mails, breve og Facebook-grupper med automatiske notifikationer via beboerapp. Altid opdateret. Lige meget hvor du er.

  • Notifikationer
  • Kommentarer
  • Vedhæft filer
  • Synlighedspræferencer

Arkiv

Dokumentarkiv og beboermappe til alle ejendommens vigtige dokumenter, f.eks. generalforsamlingsreferater, byggesager og vedtægter.

  • Opret mapper
  • Upload alle slags filer
  • Drag and drop funktion
  • Synlighedspræferencer

Vedligehold

Få overblik, løbende opdatering og styring af ejendommens vedligeholdelsesplan.

  • Opgavestyring
  • Dokumentation for udførsel
  • 10-års budget
  • Vedligeholdelseshistorik

Begivenheder

Planlæg alle ejendommens aktiviteter og begivenheder, f.eks. fælles arbejdsdage eller den årlige generalforsamling.

  • Automatiske påmindelser
  • Tilmeldningsliste
  • Synlighedspræferencer

Kontakter

Opret ejendommens faste kontaktpersoner så alle beboere hurtigt kan finde oplysninger på f.eks. den faste VVS’er eller vicevært.

  • Opret kontakter
  • Rolletyper
  • Synlighedspræferencer

Beboerhåndtering

Overblik over lejligheder og beboere med mulighed for at styre rettigheder og roller.

  • Lejlighedsoversigt
  • Send invitationer
  • Godkend/afvis anmodninger
  • Noter, dokumenter og historik

Ventelister

Ventelistesystem til håndtering af alle slags ventelister og boligsalg.

  • Automatisk kø-system
  • Automatiske opkrævninger
  • Salgsopslag

Du har måske hørt om MinEjendom i følgende medier

Er MinEjendom noget for din ejendom?

Få en gratis demoKontakt os

Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på telefon 2799 9000 og info@minejendom.dk. Vi glæder os til at snakke med dig.