Funktioner

Kommunikation, dokumenter, vedligehold og meget mere.  Få her et overblik over MinEjendoms funktioner og hvordan de kan hjælpe dig med, at drive jeres ejendom til topkarakter.

Opslagstavle

Erstat opslagstavlen i opgangen, mails, breve og Facebook-grupper med automatiske notifikationer via beboerapp. Altid opdateret. Lige meget hvor du er.

  • Notifikationer
  • Kommentarer
  • Vedhæft filer
  • Synlighedspræferencer

Arkiv

Dokumentarkiv og beboermappe til alle ejendommens vigtige dokumenter, f.eks. generalforsamlingsreferater, byggesager og vedtægter.

  • Opret mapper
  • Drag & drop funktion
  • Synlighedspræferencer

Begivenheder

Planlæg alle ejendommens aktiviteter og begivenheder, f.eks. fælles arbejdsdage eller den årlige generalforsamling.

  • Automatiske påmindelser
  • Vedhæft filer
  • Tilmeldningsliste
  • Synlighedspræferencer

Vedligehold

Få overblik, løbende opdatering og styring af ejendommens vedligeholdelsesplan.

  • Opgavestyring
  • Dokumentation for udførsel
  • 10-års budget
  • Vedligeholdelseshistorik

Kontakter

Opret ejendommens faste kontaktpersoner så alle beboere hurtigt kan finde oplysninger på f.eks. den faste VVS’er eller vicevært.

  • Opret kontakter
  • Rolletyper
  • Synlighedspræferencer

Adresser

Overblik over lejligheder og beboere med mulighed for at styre rettigheder og roller.

  • Send invitationer
  • Godkend/afvis anmodninger
  • Noter, dokumenter og historik

Ventelister

Ventelistesystem til håndtering af alle slags ventelister og boligsalg.

  • Automatisk kø-system
  • Automatiske opkrævninger
  • Salgsopslag

Du har måske hørt om MinEjendom i følgende medier

Gør som mere end 1000 andre ejendomme. Brug Danmarks bedste platform til intern kommunikation og vedligehold.

Få en gratis præsentation